tag:status.3ict.nl,2005:/history3ICT Status - Incident History2024-03-29T06:23:43+01:003ICTtag:status.3ict.nl,2005:Incident/203096712024-03-20T13:45:49+01:002024-03-20T13:45:49+01:00Algemene internetstoring<p><small>Mar <var data-var='date'>20</var>, <var data-var='time'>13:45</var> CET</small><br><strong>Resolved</strong> - De leverancier heeft het probleem op de internet verbindingen opgelost en de normale service is hersteld.</p><p><small>Mar <var data-var='date'>20</var>, <var data-var='time'>13:05</var> CET</small><br><strong>Investigating</strong> - Momenteel ervaart één van onze leveranciers problemen met de internetverbinding. Het probleem is momenteel in onderzoek.</p>tag:status.3ict.nl,2005:Incident/201740032024-03-11T20:09:51+01:002024-03-11T20:09:51+01:00spoedonderhoud ITXtend Cloud<p><small>Mar <var data-var='date'>11</var>, <var data-var='time'>20:09</var> CET</small><br><strong>Completed</strong> - Het geplande onderhoud is afgerond. Alle diensten zijn weer beschikbaar.</p><p><small>Mar <var data-var='date'>11</var>, <var data-var='time'>18:00</var> CET</small><br><strong>In progress</strong> - Scheduled maintenance is currently in progress. We will provide updates as necessary.</p><p><small>Mar <var data-var='date'> 6</var>, <var data-var='time'>09:49</var> CET</small><br><strong>Scheduled</strong> - Om de ITXtend Cloud omgeving en Online Diensten up-to-date te houden en optimaal te laten functioneren op het gebied van beschikbaarheid, functionaliteit en beveiliging, zullen wij op maandag 11 maart 2024 onderhoud uitvoeren.</p>tag:status.3ict.nl,2005:Incident/200287742024-03-07T21:59:09+01:002024-03-07T21:59:09+01:00Onderhoud 3ICT Cloud omgeving<p><small>Mar <var data-var='date'> 7</var>, <var data-var='time'>21:59</var> CET</small><br><strong>Completed</strong> - Het geplande onderhoud is afgerond. Alle diensten zijn weer beschikbaar.</p><p><small>Mar <var data-var='date'> 7</var>, <var data-var='time'>18:00</var> CET</small><br><strong>In progress</strong> - Scheduled maintenance is currently in progress. We will provide updates as necessary.</p><p><small>Feb <var data-var='date'>20</var>, <var data-var='time'>13:33</var> CET</small><br><strong>Scheduled</strong> - Om de 3ICT Cloud omgeving en Online Diensten up-to-date te houden en optimaal te laten functioneren op het gebied van beschikbaarheid, functionaliteit en beveiliging, zullen wij tijdens deze avond onderhoud uitvoeren.<br /><br />Gedurende het onderhoud is het tijdens de genoemde tijden niet mogelijk om gebruik te maken van de 3ICT Cloud Omgeving en de Online Diensten die gehost worden door 3ICT.</p>tag:status.3ict.nl,2005:Incident/198165592024-01-24T14:13:09+01:002024-01-24T14:13:09+01:00Storing vaste telefonie (VoIP)<p><small>Jan <var data-var='date'>24</var>, <var data-var='time'>14:13</var> CET</small><br><strong>Resolved</strong> - De leverancier meld dat de dienstverlening is hersteld.</p><p><small>Jan <var data-var='date'>24</var>, <var data-var='time'>12:04</var> CET</small><br><strong>Investigating</strong> - Momenteel is er een storing op de Vaste Telefonie. De storing is momenteel in onderzoek bij de leverancier.</p>tag:status.3ict.nl,2005:Incident/197381692024-01-18T22:01:28+01:002024-01-18T23:05:08+01:00Spoedonderhoud firewall datacentrum<p><small>Jan <var data-var='date'>18</var>, <var data-var='time'>22:01</var> CET</small><br><strong>Completed</strong> - Het onderhoud is succesvol afgerond en alle diensten zijn weer beschikbaar</p><p><small>Jan <var data-var='date'>18</var>, <var data-var='time'>20:00</var> CET</small><br><strong>In progress</strong> - Scheduled maintenance is currently in progress. We will provide updates as necessary.</p><p><small>Jan <var data-var='date'>17</var>, <var data-var='time'>14:32</var> CET</small><br><strong>Scheduled</strong> - Tijdens dit tijdsvenster zal onze Juniper firewall in ons datacentrum in MainCubes worden ge-update. Dit vanwege een recent gemeld lek in de software van deze firewall.<br /><br />Voor meer informatie hierover verwijzen wij naar de volgende pagina:<br />https://www.security.nl/posting/825354<br /><br />Mocht u hierover nog vragen hebben, dan vernemen wij dat graag.</p>tag:status.3ict.nl,2005:Incident/194021262023-12-11T23:34:23+01:002023-12-11T23:34:23+01:00Uitgaande email geblokkeerd<p><small>Dec <var data-var='date'>11</var>, <var data-var='time'>23:34</var> CET</small><br><strong>Resolved</strong> - Er hebben geen nieuwe blokkeringen meer plaatsgevonden.</p><p><small>Dec <var data-var='date'>11</var>, <var data-var='time'>17:23</var> CET</small><br><strong>Monitoring</strong> - De leverancier heeft de blokkade opgelost en alle uitgaande email zou weer zonder problemen moeten worden afgeleverd bij de ontvangers.<br />Wij houden de situatie scherp in de gaten.</p><p><small>Dec <var data-var='date'>11</var>, <var data-var='time'>16:33</var> CET</small><br><strong>Identified</strong> - Wij constateren dat sommige uitgaande emails niet bij de ontvanger worden afgeleverd, met de melding dat deze is geblokkeerd door SpamHaus.<br />We hebben hiervan melding gemaakt bij onze leveranciers en zij ondernemen direct actie om dit op te lossen.</p>tag:status.3ict.nl,2005:Incident/192575112023-12-01T14:44:59+01:002023-12-01T14:44:59+01:00Telefonie storing<p><small>Dec <var data-var='date'> 1</var>, <var data-var='time'>14:44</var> CET</small><br><strong>Resolved</strong> - We hebben de omgevingen voor de laatste 3uur in de monitoring gehad en alles is conform verlopen.<br />Het incident wordt bij deze afgemeld.</p><p><small>Dec <var data-var='date'> 1</var>, <var data-var='time'>11:52</var> CET</small><br><strong>Monitoring</strong> - Update - 11:40 uur<br />De SIP trunk en Coligo diensten zijn weer stabiel.<br /><br />Update - 11:45 uur<br />De engineers van onze leverancier hebben de verstoring verholpen op hetmobiele platform, onze test gesprekken zijn succesvol en in de monitoring zien we de gesprekken en registraties oplopen.<br /><br />We blijven de diensten monitoren zodat we snel kunnen schakelen.</p><p><small>Dec <var data-var='date'> 1</var>, <var data-var='time'>10:26</var> CET</small><br><strong>Investigating</strong> - Op dit moment ervaren wij problemen op het telefonie domein voor vaste en mobiele diensten. Dit probleem is in onderzoek bij de engineers van onze leverancier</p>tag:status.3ict.nl,2005:Incident/192009662023-11-23T15:59:30+01:002023-11-23T15:59:30+01:00Algemene storing internet knooppunt AMS-IX<p><small>Nov <var data-var='date'>23</var>, <var data-var='time'>15:59</var> CET</small><br><strong>Resolved</strong> - Tijdens de monitoringen hebben wij geen vreemde problemen of waardes voorbij zien komen. Ook vanuit de leverancier hebben we de melding ontvangen dat het internet via AMS-IX weer correct moet verlopen.<br />Wij sluiten bij deze het incident.</p><p><small>Nov <var data-var='date'>23</var>, <var data-var='time'>11:58</var> CET</small><br><strong>Monitoring</strong> - De AMS-IX-problemen lijken opgelost, of zijn in ieder geval de afgelopen minuten aanzienlijk verbeterd. We hebben een deel van ons verkeer teruggeleid naar de AMS-IX en zien geen problemen meer met dit verkeer. Wij monitoren deze situatie en passen ons netwerk hierop aan. AMS-IX heeft op dit moment geen gedetailleerdere informatie over deze kwestie gedeeld.</p><p><small>Nov <var data-var='date'>23</var>, <var data-var='time'>10:25</var> CET</small><br><strong>Investigating</strong> - Op dit moment ontvangen wij meldingen dat enkele platformen verminderd bereikbaar zijn. Er lijken connectiviteitsproblemen bij het datacentrum AMS-IX te zijn. Onze producten en diensten kunnen hierdoor impact ondervinden. De potentiële impact is een verminderde hoeveelheid beschikbare bandbreedte, resulterend in tijdelijke onbereikbare of onwerkbare producten en diensten. De technici van de leverancier werken aan een oplossingen en werken nauw samen met AMS-IX-medewerkers om dit probleem op te lossen.</p>tag:status.3ict.nl,2005:Incident/191777762023-11-20T17:00:43+01:002023-11-20T17:00:43+01:00Vertraging van inkomende en uitgaande emails<p><small>Nov <var data-var='date'>20</var>, <var data-var='time'>17:00</var> CET</small><br><strong>Resolved</strong> - Het probleem is door de leverancier verholpen. Achterstallige mail is afgeleverd en alles werkt weer naar behoren.</p><p><small>Nov <var data-var='date'>20</var>, <var data-var='time'>12:45</var> CET</small><br><strong>Monitoring</strong> - Het probleem is door de leverancier verholpen en achterstallige emails worden zo spoedig mogelijk verwerkt en afgeleverd.<br />Wij houden het nauwlettend in de gaten.</p><p><small>Nov <var data-var='date'>20</var>, <var data-var='time'>10:42</var> CET</small><br><strong>Identified</strong> - De leverancier heeft het probleem geïdentificeerd en er wordt momenteel gewerkt aan een oplossing.</p><p><small>Nov <var data-var='date'>20</var>, <var data-var='time'>10:35</var> CET</small><br><strong>Investigating</strong> - Wij hebben geconstateerd dat er enige vertraging zit in het verwerken van inkomende en uitgaande emails.<br />Wij hebben dit in onderzoek en zijn hierover met de leverancier in contact.</p>tag:status.3ict.nl,2005:Incident/190553332023-11-08T19:33:17+01:002023-11-08T19:33:17+01:00Storing in datacentrum MainCubes<p><small>Nov <var data-var='date'> 8</var>, <var data-var='time'>19:33</var> CET</small><br><strong>Resolved</strong> - Wij hebben geen onregelmatigheden meer geconstateerd in de omgeving van ons of van het datacentrum. Alle systemen en diensten zijn volledig operationeel.</p><p><small>Nov <var data-var='date'> 8</var>, <var data-var='time'>16:00</var> CET</small><br><strong>Update</strong> - Het probleem bij de datacenter is opgelost en we zien dat alle servers weer beschikbaar zijn.<br />We blijven vandaag de servers monitoren.</p><p><small>Nov <var data-var='date'> 8</var>, <var data-var='time'>15:08</var> CET</small><br><strong>Monitoring</strong> - Het probleem bij de datacenter is opgelost en we zien dat alle servers weer beschikbaar zijn.<br />We blijven vandaag de servers monitoren.</p><p><small>Nov <var data-var='date'> 8</var>, <var data-var='time'>12:21</var> CET</small><br><strong>Identified</strong> - De storing in het datacentrum is verholpen en alle systemen komen weer online, maar nog niet alle diensten zijn weer beschikbaar.</p><p><small>Nov <var data-var='date'> 8</var>, <var data-var='time'>11:29</var> CET</small><br><strong>Investigating</strong> - Er is op dit moment een storing in het datacentrum MainCubes, waar een deel van onze diensten draaien.<br />We zijn hierover in contact met de leverancier en wij verwachten spoedig een update.</p>tag:status.3ict.nl,2005:Incident/186196122023-10-12T21:56:42+02:002023-10-12T21:56:42+02:00Onderhoud aan 3ICT Cloud omgeving en Online Diensten<p><small>Oct <var data-var='date'>12</var>, <var data-var='time'>21:56</var> CEST</small><br><strong>Completed</strong> - Het geplande onderhoud is afgerond. Alle diensten zijn weer beschikbaar.</p><p><small>Oct <var data-var='date'>12</var>, <var data-var='time'>18:00</var> CEST</small><br><strong>In progress</strong> - Scheduled maintenance is currently in progress. We will provide updates as necessary.</p><p><small>Sep <var data-var='date'>27</var>, <var data-var='time'>10:33</var> CEST</small><br><strong>Scheduled</strong> - Om de 3ICT Cloud omgeving en Online Diensten up-to-date te houden en optimaal te laten functioneren op het gebied van beschikbaarheid, functionaliteit en beveiliging, zullen wij tijdens deze avond onderhoud uitvoeren.<br /><br />Gedurende het onderhoud is het tijdens de genoemde tijden niet mogelijk om gebruik te maken van de 3ICT Cloud Omgeving en de Online Diensten die gehost worden door 3ICT.</p>tag:status.3ict.nl,2005:Incident/183347192023-08-31T19:09:07+02:002023-08-31T19:09:07+02:00Storing vaste telefonie (VoIP)<p><small>Aug <var data-var='date'>31</var>, <var data-var='time'>19:09</var> CEST</small><br><strong>Resolved</strong> - De leverancier meld dat de dienstverlening is hersteld, in sommige gevallen is een herstart van het vaste toestel benodigd.</p><p><small>Aug <var data-var='date'>31</var>, <var data-var='time'>14:50</var> CEST</small><br><strong>Investigating</strong> - Momenteel is er een storing op het platform voor Vaste Telefonie. Hierdoor kunt u mogelijk niet bellen of gebeld worden. De storing is momenteel in onderzoek bij de leverancier met de hoogste prioriteit.<br />Onze Servicedesk is wel telefonisch bereikbaar, maar het duurt mogelijk wat langer voor u te woord wordt gestaan. Als ue niet over de VoIP storing belt, adviseren wij u om een email te sturen naar servicedesk@3ict.nl.</p>tag:status.3ict.nl,2005:Incident/180754632023-08-21T18:28:48+02:002023-08-21T18:28:48+02:00Onderhoud firewall datacentrum<p><small>Aug <var data-var='date'>21</var>, <var data-var='time'>18:28</var> CEST</small><br><strong>Completed</strong> - Het onderhoud is afgerond en alle diensten zijn weer beschikbaar.</p><p><small>Aug <var data-var='date'>21</var>, <var data-var='time'>18:28</var> CEST</small><br><strong>Update</strong> - Het onderhoud is afgerond en alle diensten zijn weer beschikbaar.</p><p><small>Aug <var data-var='date'>21</var>, <var data-var='time'>18:01</var> CEST</small><br><strong>In progress</strong> - Scheduled maintenance is currently in progress. We will provide updates as necessary.</p><p><small>Aug <var data-var='date'> 7</var>, <var data-var='time'>16:22</var> CEST</small><br><strong>Update</strong> - Gedurende dit tijdsvenster, gaan we onderhoud uitvoeren aan onze firewall in een van onze datacentrums.<br />Tijdens het onderhoud is het niet mogelijk om gebruik te maken van de 3ICT Cloud Omgeving en de Online Diensten die gehost worden door 3ICT.<br />Uiteraard stellen we de omgeving zo snel mogelijk weer beschikbaar.</p><p><small>Aug <var data-var='date'> 7</var>, <var data-var='time'>16:18</var> CEST</small><br><strong>Scheduled</strong> - Gedurende dit tijdsvenster, gaan we onderhoud uitvoeren aan onze firewall in een van onze datacentrums.<br />Tijdens het onderhoud is het niet mogelijk om gebruik te maken van de 3ICT Cloud Omgeving en de Online Diensten die gehost worden door 3ICT.<br />Uiteraard stellen we de omgeving zo snel mogelijk weer beschikbaar.</p>tag:status.3ict.nl,2005:Incident/181147252023-08-11T14:13:44+02:002023-08-11T14:13:44+02:00Storing vaste telefonie (VoIP)<p><small>Aug <var data-var='date'>11</var>, <var data-var='time'>14:13</var> CEST</small><br><strong>Resolved</strong> - One leverancier heeft de storing afgemeld. Alles werkt weer naar behoren.</p><p><small>Aug <var data-var='date'>11</var>, <var data-var='time'>13:10</var> CEST</small><br><strong>Monitoring</strong> - De leverancier ziet dat alle diensten weer online zijn. Het kan even duren voordat alle toestellen weer online zijn.</p><p><small>Aug <var data-var='date'>11</var>, <var data-var='time'>12:24</var> CEST</small><br><strong>Investigating</strong> - Momenteel is er een storing op de Vaste Telefonie. De storing is momenteel in onderzoek bij de leverancier.</p>tag:status.3ict.nl,2005:Incident/181035772023-08-10T17:03:17+02:002023-08-10T17:03:17+02:00Storing vaste telefonie (VoIP)<p><small>Aug <var data-var='date'>10</var>, <var data-var='time'>17:03</var> CEST</small><br><strong>Resolved</strong> - Onze leverancier heeft de storing afgemeld.</p><p><small>Aug <var data-var='date'>10</var>, <var data-var='time'>13:56</var> CEST</small><br><strong>Monitoring</strong> - De dienst is herstellende en de leverancier ziet steeds meet toestellen weer online komen.</p><p><small>Aug <var data-var='date'>10</var>, <var data-var='time'>11:34</var> CEST</small><br><strong>Identified</strong> - De mogelijke oorzaak is door onze leverancier gevonden, er wordt momenteel gewerkt aan een oplossing voor de problemen.</p><p><small>Aug <var data-var='date'>10</var>, <var data-var='time'>11:19</var> CEST</small><br><strong>Update</strong> - Het probleem zit op de vaste toestellen. Met Coligo worden geen problemen geconstateerd.</p><p><small>Aug <var data-var='date'>10</var>, <var data-var='time'>10:56</var> CEST</small><br><strong>Investigating</strong> - Momenteel is er een storing op de Vaste Telefonie. Hierdoor kunt u mogelijk niet bellen of gebeld worden. De storing is momenteel in onderzoek bij de leverancier met de hoogste prioriteit.</p>tag:status.3ict.nl,2005:Incident/175728702023-07-06T22:00:06+02:002023-07-06T22:00:06+02:00Groot onderhoud aan de 3ICT Cloud Omgeving en 3ICT Online Diensten<p><small>Jul <var data-var='date'> 6</var>, <var data-var='time'>22:00</var> CEST</small><br><strong>Completed</strong> - The scheduled maintenance has been completed.</p><p><small>Jul <var data-var='date'> 6</var>, <var data-var='time'>18:01</var> CEST</small><br><strong>In progress</strong> - Scheduled maintenance is currently in progress. We will provide updates as necessary.</p><p><small>Jun <var data-var='date'>14</var>, <var data-var='time'>17:08</var> CEST</small><br><strong>Scheduled</strong> - Om de 3ICT Cloud omgeving en Online Diensten up-to-date te houden en optimaal te laten functioneren op het gebied van beschikbaarheid, functionaliteit en beveiliging, zullen wij tijdens deze avond onderhoud uitvoeren.<br /><br />Gedurende het onderhoud is het tijdens de genoemde tijden niet mogelijk om gebruik te maken van de 3ICT Cloud Omgeving en de Online Diensten die gehost worden door 3ICT.</p>tag:status.3ict.nl,2005:Incident/175726882023-06-24T19:52:58+02:002023-06-24T19:52:58+02:00Spoed-onderhoud firewall<p><small>Jun <var data-var='date'>24</var>, <var data-var='time'>19:52</var> CEST</small><br><strong>Completed</strong> - Het spoed-onderhoud aan onze firewall is afgerond en alle diensten zijn weer operationeel.</p><p><small>Jun <var data-var='date'>24</var>, <var data-var='time'>13:01</var> CEST</small><br><strong>In progress</strong> - Scheduled maintenance is currently in progress. We will provide updates as necessary.</p><p><small>Jun <var data-var='date'>14</var>, <var data-var='time'>16:50</var> CEST</small><br><strong>Scheduled</strong> - Gedurende dit tijdsvenster, gaan we spoed-onderhoud uitvoeren aan onze firewall in een van onze datacentrums.<br />Tijdens het onderhoud is het niet mogelijk om gebruik te maken van de 3ICT Cloud Omgeving en de Online Diensten die gehost worden door 3ICT.<br />Uiteraard stellen we de omgeving zo snel mogelijk weer beschikbaar.</p>tag:status.3ict.nl,2005:Incident/174298602023-06-14T16:32:41+02:002023-06-14T16:32:41+02:00Groot onderhoud aan de 3ICT Cloud Omgeving en 3ICT Online Diensten<p><small>Jun <var data-var='date'>14</var>, <var data-var='time'>16:32</var> CEST</small><br><strong>Completed</strong> - Dit onderhoud is geannuleerd en verplaatst naar 6-7-2023.<br />Dit in verband met spoed-onderhoud aan de firewall op 24-06-2023.<br />Van beide volgt nog een nieuwe onderhouds-melding.</p><p><small>May <var data-var='date'>31</var>, <var data-var='time'>10:57</var> CEST</small><br><strong>Scheduled</strong> - Om de 3ICT Cloud omgeving en Online Diensten up-to-date te houden en optimaal te laten functioneren op het gebied van beschikbaarheid, functionaliteit en beveiliging, zullen wij tijdens deze avond onderhoud uitvoeren.
<br />
<br />Gedurende het onderhoud is het tijdens de genoemde tijden niet mogelijk om gebruik te maken van de 3ICT Cloud Omgeving en de Online Diensten die gehost worden door 3ICT.</p>tag:status.3ict.nl,2005:Incident/175452322023-06-13T10:59:25+02:002023-06-13T10:59:25+02:00Storing Mail<p><small>Jun <var data-var='date'>13</var>, <var data-var='time'>10:59</var> CEST</small><br><strong>Resolved</strong> - Tijdens onze laatste controle hebben wij geconstateerd dat er geen mail meer wordt tegen gehouden, we sluiten bij deze de incident maar blijven dit nog controleren.</p><p><small>Jun <var data-var='date'>12</var>, <var data-var='time'>14:55</var> CEST</small><br><strong>Monitoring</strong> - Wij hebben van de leverancier een update ontvangen dat het probleem met de vertraagde email-aflevering en -ontvangst is opgelost. Zowel de leverancier als wij blijven de mail-omgeving monitoren.</p><p><small>Jun <var data-var='date'>12</var>, <var data-var='time'>10:44</var> CEST</small><br><strong>Investigating</strong> - Momenteel is er een storing bij de leverancier omtrent inkomende en uitgaande mail. Dit kan leiden tot het vertraagd versturen/ontvangen van email. Wij zijn ervan op de hoogte en de leverancier is ermee bezig.</p>tag:status.3ict.nl,2005:Incident/168647802023-05-04T21:01:02+02:002023-05-04T21:01:02+02:00Onderhoud ITXtend Cloud<p><small>May <var data-var='date'> 4</var>, <var data-var='time'>21:01</var> CEST</small><br><strong>Completed</strong> - The scheduled maintenance has been completed.</p><p><small>May <var data-var='date'> 4</var>, <var data-var='time'>18:00</var> CEST</small><br><strong>In progress</strong> - Scheduled maintenance is currently in progress. We will provide updates as necessary.</p><p><small>Apr <var data-var='date'>14</var>, <var data-var='time'>15:30</var> CEST</small><br><strong>Scheduled</strong> - Om de ITXtend Cloud omgeving en Online Diensten up-to-date te houden en optimaal te laten functioneren op het gebied van beschikbaarheid, functionaliteit en beveiliging, zullen wij op donderdag 04 mei 2023 onderhoud uitvoeren.</p>tag:status.3ict.nl,2005:Incident/166736142023-03-28T14:11:54+02:002023-03-28T14:11:54+02:00Storing bij de datacenter<p><small>Mar <var data-var='date'>28</var>, <var data-var='time'>14:11</var> CEST</small><br><strong>Resolved</strong> - Het probleem is opgelost en uit de controles werkt alles weer correct. We hebben geen nieuwe meldingen ontvangen.</p><p><small>Mar <var data-var='date'>28</var>, <var data-var='time'>10:53</var> CEST</small><br><strong>Monitoring</strong> - De storing is vlak na 10uur verholpen. Het probleem is nog in onderzoek wat dit heeft veroorzaakt.</p><p><small>Mar <var data-var='date'>28</var>, <var data-var='time'>10:08</var> CEST</small><br><strong>Investigating</strong> - Op dit moment is er een storing bij het datacenter wat in onderzoek is, een 3ICT medewerker is momenteel bij het datacenter.</p>tag:status.3ict.nl,2005:Incident/163513152023-03-16T21:29:08+01:002023-03-16T21:29:08+01:00Groot onderhoud aan de 3ICT Cloud Omgeving en 3ICT Online Diensten<p><small>Mar <var data-var='date'>16</var>, <var data-var='time'>21:29</var> CET</small><br><strong>Completed</strong> - The scheduled maintenance has been completed.</p><p><small>Mar <var data-var='date'>16</var>, <var data-var='time'>18:00</var> CET</small><br><strong>In progress</strong> - Scheduled maintenance is currently in progress. We will provide updates as necessary.</p><p><small>Mar <var data-var='date'> 6</var>, <var data-var='time'>09:05</var> CET</small><br><strong>Update</strong> - We will be undergoing scheduled maintenance during this time.</p><p><small>Mar <var data-var='date'> 6</var>, <var data-var='time'>09:04</var> CET</small><br><strong>Update</strong> - We will be undergoing scheduled maintenance during this time.</p><p><small>Mar <var data-var='date'> 6</var>, <var data-var='time'>08:59</var> CET</small><br><strong>Scheduled</strong> - Om de 3ICT Cloud omgeving en Online Diensten up-to-date te houden en optimaal te laten functioneren op het gebied van beschikbaarheid, functionaliteit en beveiliging, zullen wij op donderdag 16 maart 2023 onderhoud uitvoeren. <br /><br />Gedurende het onderhoud is het tijdens de genoemde tijden niet mogelijk om gebruik te maken van de 3ICT Cloud Omgeving en de Online Diensten die gehost worden door 3ICT.</p>tag:status.3ict.nl,2005:Incident/163865732023-03-08T16:11:57+01:002023-03-08T16:11:57+01:00Storing 3ICT Cloud<p><small>Mar <var data-var='date'> 8</var>, <var data-var='time'>16:11</var> CET</small><br><strong>Resolved</strong> - Wij hebben geen (nieuwe) storingen geconstateerd in de omgeving.</p><p><small>Mar <var data-var='date'> 8</var>, <var data-var='time'>10:19</var> CET</small><br><strong>Monitoring</strong> - De storing is verholpen en alle diensten zouden weer bereikbaar moeten zijn. Wij monitoren momenteel de status van de systemen.</p><p><small>Mar <var data-var='date'> 8</var>, <var data-var='time'>09:04</var> CET</small><br><strong>Investigating</strong> - We ontvangen momenteel veel meldingen over dat er niet verbonden kan worden naar de Cloud.<br />We onderzoeken momenteel de oorzaak en zijn in contact met het datacentrum.</p>tag:status.3ict.nl,2005:Incident/159284792023-01-25T14:41:53+01:002023-01-25T14:41:53+01:00Problemen met Microsoft 365<p><small>Jan <var data-var='date'>25</var>, <var data-var='time'>14:41</var> CET</small><br><strong>Resolved</strong> - Microsoft heeft het probleem gemeld als opgelost.</p><p><small>Jan <var data-var='date'>25</var>, <var data-var='time'>11:12</var> CET</small><br><strong>Identified</strong> - Microsoft heeft een netwerk probleem gevonden en ze zijn in onderzoek hoe ze dit gaan oplossen.<br />Ook Microsoft heeft een status pagina waar dit bekeken kan worden: https://status.office365.com/</p><p><small>Jan <var data-var='date'>25</var>, <var data-var='time'>08:34</var> CET</small><br><strong>Investigating</strong> - Microsoft ervaart momenteel een verstoring op alle 365 producten.<br />Ze zijn hiervan op de hoogte en ernaar aan het kijken.</p>tag:status.3ict.nl,2005:Incident/158630152023-01-17T21:00:39+01:002023-01-17T21:00:39+01:00Spoed onderhoud<p><small>Jan <var data-var='date'>17</var>, <var data-var='time'>21:00</var> CET</small><br><strong>Completed</strong> - The scheduled maintenance has been completed.</p><p><small>Jan <var data-var='date'>17</var>, <var data-var='time'>18:00</var> CET</small><br><strong>In progress</strong> - Scheduled maintenance is currently in progress. We will provide updates as necessary.</p><p><small>Jan <var data-var='date'>17</var>, <var data-var='time'>15:46</var> CET</small><br><strong>Scheduled</strong> - We will be undergoing scheduled maintenance during this time.</p>