Vaste telefonie - storing

Incident Report for 3ICT

Resolved

We zien over de afgelopen periode geen fouten of meldingen in de monitoring voorbij komen.
De telefonie verloopt zonder problemen en het incident wordt bij deze afgemeldt.

Ondervind u toch nog problemen dan vernemen wij dat graag!
Posted Jun 28, 2024 - 12:12 CEST

Monitoring

Melding vanuit de leverancier:
Ons technische team heeft de daadwerkelijke verstoring op het platform geïdentificeerd en bevestigd. Dit kan ertoe leiden dat gesprekken worden verstoord en/of het niet tot stand komen tot een gesprek. Onze engineers werken er hard aan om deze problemen op te lossen en de normale service zo snel mogelijk te herstellen. Wij verontschuldigen ons voor het eventuele ongemak dat dit mogelijk heeft veroorzaakt en danken u voor uw begrip gedurende deze periode.

Wij zien dat de services aan het herstellen is. De gesprekken worden weer opgezet en tonen geen slechte audio meer. We zullen de service nauwlettend monitoren.
Posted Jun 28, 2024 - 09:27 CEST

Investigating

Momenteel is er een storing op de Vaste Telefonie. De storing is momenteel in onderzoek bij de leverancier.
Posted Jun 28, 2024 - 08:48 CEST
This incident affected: 3ICT VoIP and 3ICT Mobiele telefonie.